Nowhere to run.
welcome to my mind~

the times when I wanted to be saved are gone~

Satan is my friend now~

it still kinda hurts though~

endthymes:

“does anyone else-” yes

“am i the only one who-” no

“is it weird that i-” probably not

That’s all they always tell us


dogalyst:

idk i really like being called cute but i also really like hearing that you masturbate to the thought of me idk

:D


strawberrytedder:

Your first favorite band always has a special place in your heart, even if you fell in love with a new one.

Are we really talking about bands?

aciddaisies:

 soft grunge/models 
the truth about losing your virginity so true
You have no idea how terrifying is knowing I could always kill them in their sleep.Rea

uh why do girls care so much about being skinny? it's so annoying
ew fat chicks
why do girls care so much about shopping and romance and nail polish lol so annoying
ew crazy butch lesbian manly feminazis why can't they act more feminine lol
why do girls wear makeup they look so much better without it
oh i'm so sorry are you sick? tired? dying?
haha girls suck at math/science/sports
a girl who does math/science/sports? well? get back in the kitchen that shits not gonna get you a husband
why are girls so sensitive when we look at their boobs or something c'mon with that top you're asking for it
oh my god a gay guy just hit on me how fucking disgusting what a creeper doesn't he have any boundaries?
teenfuckingspirit:

aciddaisies:

 soft grunge/models 
the truth about losing your virginity so true

FUCK FOR SATAN